A Magyar Rádió a Sláger frekvenciájára pályázik - az MR 7 %-kal nagyobb lefedettséget szeretne.
Hamarosan újra kell pályázni az országos kereskedelmi adóknak - ebbe a versenybe kíván beszállni az MR. Az utóbbi években folyamatos műszaki változásnak lehettünk fültanúi: megszűntek a hosszúhullámú és a középhullámú adók - a jóhírű és egyedi Calypsoval együtt - , és leálltak az ún. keleti URH-s adók is. A Kossuth már az ország nagy részén jó minőségben fogható, így érthetetlen, miért kell 7 %-ért frekvenciát cserélni.
A cél inkább a hallgatók megzavarása lehet: erre viszont pont az MR1-nek nincs szüksége, mert mostanában egyre hallgathatóbb. A rádiók áthangolása csak egy pillanat, ha valaki nem kíváncsi a beszédre. Az állandóság a rádiók nagy előnye: ez nemcsak a stílusra, hanem a műszaki körülményekre is igaz, hiszen mennyi Szokol rádió lehet még az országban...