Mit tartogat a 2011/2012-es vasúti menetrend a Kelet-Magyarországon utazóknak?
70. vonal
Már 30 percenként közlekednek hétvégén is a vonatok Budapest és Vác között, igaz egyes hírek a két város közötti autóbuszos teljesítmény csökkenésről szólnak: a központba utazóknak amúgy sem kedvező egy újpesti végállomás.
80. vonal
A változás az, hogy alig van változás: 2 percet faragtak az IC-k menetidejéből Miskolcig és ennyi. Hol van már a két város közötti 1 óra 48 perc...
100. vonal
Ide is érvényes az előbbi megfogalmazás: míg a legelső menetrendtervezetben a személyvonatok közlekedési korlátozásai eltűntek, a most közzétettben megmaradtak. De fejlesztés is van: Debrecenbe az utolsó vonat Pestről 1:29-kor érkezik, míg a fővárosba 2:36-kor indul vissza. De kinek is?
106. vonal
Sűrűsödnek a munkanapi reggelek Debrecen irányába. A nagykereki végállomásról az eddigi 3:19, 5:34, 6:33 helyett 3:42, 4:43, 5:23, 6:03, 6:43 az indulási időpontok: reméljük, sikerül megszervezni az MD-k kihalása utáni korszakot jellemző 1-2 Bz kocsi helyett komolyabb vonatokat is. Végtére is komoly a verseny a Hajdú Volánnal.
120. vonal
I.12 - VI.15-ig és X.2-től Bukarestből érkező gyorsvonat szolgálja ki Csugar, Zagyvarékas, Szőlősnyaraló utasait - hogy a jelentősebb állomásokat említsem. Komolytalan...
121. vonal
Egy kis fejlődés: 7 perc időnyereség Békéscsabától Mezőhegyesig, itt legalább tükröződik a felújítás, nem úgy, mint Szekszárdnál.
150. vonal
Szerbia felé nemzetközi vonat gyorsul: a bösztöri és pirtói utasok már átszállás nélkül nem juthatnak el Belgrádba, a nemzetközi utasoknak pedig legalább lesz valamiféle haladás-élményük, ha a sebességtől nem is fognak elszédülni...